Corporația americană dezvoltă în prezent o aplicație bazată pe inteligența artificială.
Conform unui studiu realizat de compania Portio Research, aplicațiile de mesagerie online sunt cele mai descărcate din magazinele virtuale, în prezent fiind utilizate de peste 2 miliarde de utilizatori. Grosul utilizatorilor este dus în prezent de serviciile de mesagerie oferite de Facebook (WhatsApp și Messenger). Google dorește să recupereze terenul pierdut în fața celor de la Facebook, lucrând la un proiect complet separat față de cele două servicii (Hangouts și Messenger) de mesagerie online oferite în prezent.
O nouă aplicație de mesagerie online va fi lansată de Google în curând. Wall Street Journal menționează că utilizatorul va interacționa prin intermediul aplicației de mesagerie cu un asistent (chatbot) care îi va oferi răspunsuri sau sfaturi la întrebări. Utilizatorul va avea posibilitatea de a coresponda cu unul sau mai mulți prieteni, iar în momentul în care se va formula o întrebare, asistentul va interveni și va căuta pe internet un răspuns. Practic, utilizatorii nu vor mai fi nevoiți să caute răspunsuri la anumite întrebări în motorul web de căutare Google, aplicația fiind cea care se va ocupa de acest lucru.
Google a vrut să cumpere o mică companie (200 Labs) care dezvoltă asistenți care folosesc inteligența artificială pentru a deservi utilizatorii cu informații structurate, însă compania a refuzat ofertă propusă de gigantul american. În prezent 200 Labs dezvoltă asistenți care preiau informații despre vreme, știri și imagini.
Rămâne de văzut dacă eforturile celor de la Google vor fi răsplătite, iar utilizatorii vor aprecia noua aplicație de mesagerie.
Comentarii recente