În ultimele luni, Mark Zuckerberg a oferit mai multe indicii referitoare la strategia spre care compania Oculus se îndreaptă. Astfel, conform CEO-ului rețelei de socializare, Oculus urmează să facă parte din strategia Facebook, integrând rețeaua în realitatea virtuală.
Pentru cine nu știe, Oculus este o companie specializată în producerea de echipamente și soluții software pentru realitatea augmentată, achiziționată de Facebook în urmă cu 2 ani de zile.
Săptămâna aceasta, Oculus a prezentat noua aplicație – Facebook 360, aplicație care pune la dispoziția utilizatorilor aproximativ 1 milion de clipuri video și 25 de milioane de fotografii disponibile în formatul 360.
Conținutul multimedia (poziționat în partea superioară) este prezentat în patru mari categorii: Timeline (peretele personal), Following (poze și fotografii ale persoanelor “urmărite” de utilizator), Saved (materialele, știrile sau articolele salvate din news feed) și Explore (conținutul încărcat de cei mai populari creatori sau companii consacrate).
La fel ca și în cazul materialelor video 360 disponibile în formatul pentru desktop și mobile, utilizatorii își pot arăta empatia sau apatia vis a vis de conținutul vizualizat, utilizând bine cunoscutele emoticoane: Like, Love, Haha, Wow, Sad și Angry.
Facebook se străduiește astfel să integreze rețeaua socială și în realitatea augmentată, oferind utilizatorilor experiențe autentice, asemănătoare cu restul jocurilor și aplicațiilor care au scopul de a “cufunda” utilizatorul în realitatea virtuală.
Comentarii recente