Un studiu publicat recent de compania Tune, arată că aproape 25% dintre utilizatorii de smartphone-uri au instalat aplicații care blochează reclamele publicitare. Compania Tune, specialistă în marketing, spune în cel mai recent raport că 24.6% dintre respondenții care au participat la sondaj au declarat că au instalat aplicații care au ca scop blocarea reclamelor publicitare.
La sondaj au participat mai mulți posesori de smartphone din Europa și SUA. În cadrul aceluiași raport, compania arată că aproximativ 7,8% dintre persoanele intervievate au declarat că în ultimele șase luni au instalat o aplicație care are ca scop blocarea reclamelor. Compania estimează că până la finalul anului 2017, procentul total al utilizatorilor care au instalate aplicații care blochează conținutul publicitar ar putea ajunge până la 80%.
Studiul mai arată că atunci când vine vorba despre eternul “război al sexelor”, procentele sunt foarte apropiate. 54.4% dintre respondenții masculini au declarat că au instalat o aplicație de tip ad-block, în timp ce 54.3% dintre reprezentantele sexului frumos au declarat același lucru.
Aplicațiile care blochează reclamele au câștigat enorm de mult public în ultimii ani în mod special datorită unui simplu fapt: utilizatorii au ajuns să fie bombardați cu reclame agresive și enervante. Iar pe lângă faptul că experiența de utilizare este afectată serios din cauza conținutului publicitar agresiv, traficul de date se dublează dacă nu ai instalată o aplicație de tip ad-block.
Comentarii recente