25% dintre utilizatorii de smartphone-uri au instalate aplicații de tip Ad-Block

tune-ad-blocking

Un studiu publicat recent de compania Tune, arată că aproape 25% dintre utilizatorii de smartphone-uri au instalat aplicații care blochează reclamele publicitare. Compania Tune, specialistă în marketing, spune în cel mai recent raport că 24.6% dintre respondenții care au participat la sondaj au declarat că au instalat aplicații care au ca scop blocarea reclamelor publicitare.

La sondaj au participat mai mulți posesori de smartphone din Europa și SUA. În cadrul aceluiași raport, compania arată că aproximativ 7,8% dintre persoanele intervievate au declarat că în ultimele șase luni au instalat o aplicație care are ca scop blocarea reclamelor. Compania estimează că până la finalul anului 2017, procentul total al utilizatorilor care au instalate aplicații care blochează conținutul publicitar ar putea ajunge până la 80%.

Studiul mai arată că atunci când vine vorba despre eternul “război al sexelor”, procentele sunt foarte apropiate. 54.4% dintre respondenții masculini au declarat că au instalat o aplicație de tip ad-block, în timp ce 54.3% dintre reprezentantele sexului frumos au declarat același lucru.

adblock-barbati-vs-femei

Aplicațiile care blochează reclamele au câștigat enorm de mult public în ultimii ani  în mod special datorită unui simplu fapt: utilizatorii au ajuns să fie bombardați cu reclame agresive și enervante. Iar pe lângă faptul că experiența de utilizare este afectată serios din cauza conținutului publicitar agresiv, traficul de date se dublează dacă nu ai instalată o aplicație de tip ad-block.

Ionut Sandu

Despre autor: Ionuț Sandu este un blogger entuziast, pasionat de IT. Pe blogul lui, JonTECH.ro, apar constant cele mai interesante articole din domeniul tehnologiei. Ionuț a mai scris două articole științifice despre Cloud Computing și Protocoale de Securitate SSL/TLS și SSH.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *