După cum am scris în articolul precedent, Mark Zuckerberg a declarat recent în cadrul unui interviu că Facebook lucrează la o soluție care va permite utilizatorilor să își exprime diversificat sentimentele vis a vis de postările altor utilizatori.
Soluția oferită de Facebook este relativ simplă: o secțiune de șapte pictograme emoji (Like, Love, HaHa, Yay, Wow, Sad și Angry) menite să încurajeze diversitatea emoțiilor. Pictogramele pot fi accesate prin apăsarea lungă (în cazul smartphone-urilor) a butonului Like, sau prin accesarea în mod obișnuit (la varianta desktop) a pictogramei Apreciere. Noile stări: apreciere, afecțiune, amuzament, surprindere, tristețe sau iritare sunt menite să contureze cât mai bine sentimentele utilizatorilor referitoare la diverse subiecte.
CEO-ul Facebook a declarat că pictogramele emoji denumite Reacții, oferă o nouă cale prin care utilizatorii pot interacționa cu conținutul care le apare în News Feed (pagina principală a evenimentelor).
“Începând de astăzi testăm o alternativă mult mai expresivă a butonului Like“ a declarat Mark Zuckerberg. ”De mulți ani utilizatorii ne-au cerut introducerea butonului Dislike, fiindcă nu toate momentele merită apreciate, iar uneori vrei să exprimi clar acest sentiment. Ne-am gândit care ar fi cea mai bună abordare privind acest aspect, așa că vă prezentăm categoria Reacții.” a mai completat acesta.
Deocamdată pictogramele Reacții sunt disponibile doar unui cerc restrâns de utilizatori în forma beta (nefinalizat), iar în funcție de feedback-ul primit, Facebook ar putea introduce emoji-urile personalizate la scară largă.
Parca se anunta un buton simplu Dislike, asa complica inutil tot…
In sfarsif vor fi alte alternative la eternul LIKE…
nici ei nu sunt siguri inca de aceasta solutie daca doar testeaza deocamdata…
Uite ca aflat un subiect foarte bun scris intr-un mod greu de gasit in netul din Romania.