Motorul de căutare Google și-a schimbat radical identitatea.
Gigantul din Mountain View trece printr-o etapă radicală de schimbare. După ce au anunțat mai multe restructurări în principalele departamente, compania americană a decis să înlocuiască emblematicul logo cu unul mult mai modern care „reflectă realitatea și arată utilizatorilor magia Google în acțiune, chiar și în cele mai mici detalii”, se arată în comunicatul oficial postat de Google.
Chiar dacă motorul de căutare și-a schimbat de mai multe ori logo-ul de-a lungul timpului, de această dată schimbarea este radicală, indicând noua identitate adoptată de Google. Noul font (Sans Serif) are litere puțin mai groase, mai uniforme și culorile ușor optimizate.
În spatele noului logo se regăsesc toate cele patru culori (roșu, galben, verde și albastru), cu care Google a fost și este asociat. Compania a anunțat că noul logo nu va mai reprezenta o imagine statică, ci identitatea Google va fi reprezentată de acum încolo de o animație în funcție de produsul sau serviciul oferit (Chrome, Search, Plus, Maps etc).
În videoclipul de mai jos, gigantul american prezintă evoluția în logo-ului de-a lungul timpului. Se poate observa cu ușurință că faptul că noua identitate grafică adoptată de Google în 2015 reprezintă o schimbare majoră de design.
Da chiar arata mai modern 🙂
Pai era cazul sa mai faca o actualizare 🙂
Ce evolutie de-a lungul timpului
Da da, alta era moda la inceputuri:)
Cred ca Gooagle trece printr-o criza de identitate …
Sau de personalitate ?!
Poate ii doar parerea mea, dar mult mai aerisit pare font ul din 2005