Super farsă făcută studenților de un profesor cu ocazia zilei de 1 aprilie

throws icon

Un profesor de la Facultatea de Științe și Calculatoare din cadrul Universității Biola din California, le-a făcut studenților cea mai tare farsă de 1 Aprilie. Farsa, filmată de studenți, a fost încărcată pe canalul personal de YouTube al profesorului, iar în scurt timp s-a viralizat, atingând milioane de vizualizări. La sfârșitul orei de curs, profesorul le-a arătat studenților cum pot urmări lecțiile de la ore direct de pe canalul de YouTube, în cazul în care au întrebări suplimentare sau doresc pur și simplu să mai parcurgă o dată materia. Surpriză, însă! Acesta și-a surprins studenții într-un mod foarte original: a editat filmarea astfel încât să pară desprinsă dintr-o scenă SF.

Rezultatul? Studenții s-au amuzat copios, intrând în jocul profesorului.

Matthew, profesorul de matematică, a declarat că a folosit programul Adobe Premier pentru editarea secvenței video, iar mișcările din spatele pânzei de proiectare le-a repetat de foarte multe ori pentru ca sincronizarea să fie cât mai reușită.

„Studenții mei merită tot ce e mai bun! Am repetat de aproximativ 20 de ori ca să mă sincronizez cu cadrele din imagini. Iar pentru ca momentul să pară cât mai autentic am adăugat câteva înregistrări audio sugestive” a declarat Matthew Weather, profesorul de matematică.

Vizualizați cea mai originală farsă de 1 Aprilie mai jos:

Dacă ți-a plăcut articolul, distribuie-l și prietenilor tăi.

 

Ionut Sandu

Despre autor: Ionuț Sandu este un blogger entuziast, pasionat de IT. Pe blogul lui, JonTECH.ro, apar constant cele mai interesante articole din domeniul tehnologiei. Ionuț a mai scris două articole științifice despre Cloud Computing și Protocoale de Securitate SSL/TLS și SSH.

4 Responses

  1. Catalin Chis says:

    :)) unii profesori pot si vor sa isi faca materia (anosta) atractiva. bravo lor !

  2. Alex Presecan says:

    Bravo lui! la noi nu ai sa vezi asa ceva nicidoata…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *