Dyson prezintă umidificatorul care filtrează până la 99.9% din bacterii

 

umidificatorul- dyson 01

În timpul iernii, când încălzirea din locuință usucă aerul înconjurător, umidificatorul este un accesoriu important pentru fiecare locuință, mai ales dacă aveți copii sau sunteți sensibili. Aerul uscat  provoacă deseori probleme respiratorii, sinusuri inflamate și infecții. Umidificatorulprotejează de alergii, previne uscarea pielii și a altor probleme specifice sezonului rece.

Principalul dezavantaj al aparatelor de umidificare tradiționale este faptul că  înmulțesc mucegaiul și praful din casă deoarece nu filtrează apa pe care o pulverizează, astfel șansele de a contamina o răceală sau o gripă sunt mai mari dacă folosiți un produs necorespunzător.

Compania britanică Dyson, cunoscută pentru invenția revoluționară a aspiratorului robot, a prezentat recent umidificatorul care filtrează apa pulverizată în aer cu ajutorul razelor ultra violete. Acesta distruge în proporție de 99.9 % bacteriile aflate în apă și în aer printr-un procedeu revoluționar. Umidificatorul se comportă practic ca un ventilator, chiar dacă nu are palate exterioare care să disperseze apa în aer. Acesta este construit din policarbonat, are un rezervor de apă care îi poate oferi o autonomie de pulverizare de până la 18 ore și poate fi programat sau acționat de la distanță cu ajutorul unei telecomenzi.  Umidificatorul poate fi întrebuințat și vara, putând fi folosit pe post de ventilator obișnuit.

“Majoritatea produselor concurente afle în prezent pe piață nu se adaptează mediului în care sunt folosite, astfel de multe ori aceste aparate pun sănătatea utilizatorului în pericol deoarece nu dezinfectează apa pe care o pulverizează în aer. Produsul pe care îl oferim se folosește de motorul tip ciclon care pulverizează apă în aer, filtrând în același timp cu ajutorul razelor ultra violete bacteriile aflate în apă, astfel utilizatorii se pot bucura de un mediu fără bacterii nocive” au declarant reprezentanții companiei Dyson.

Aceștia au mai adăugat faptul că pentru realizarea actualului model au investit peste 60 de milioane de dolari pentru proiectarea și dezvoltare, producând aproximativ 643 de prototipuri înainte de a lansa actualul model.

Deocamdată nu a fost anunțat un preț de achiziție ci doar sa vehiculat data lansării : 2015 în Japoia, iar mai apoi în restul țărilor de pe tot mapamondul.

 Dacă ți-a plăcut articolul, apasă pe Like & Share. Mulțumesc!

Nu uita că zilele acestea sunt cele mai mari reduceri din Octombrie la eMAG!

 

 

Ionut Sandu

Despre autor: Ionuț Sandu este un blogger entuziast, pasionat de IT. Pe blogul lui, JonTECH.ro, apar constant cele mai interesante articole din domeniul tehnologiei. Ionuț a mai scris două articole științifice despre Cloud Computing și Protocoale de Securitate SSL/TLS și SSH.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *