O nouă lovitură publicitară dată de Sony

 

Sursa:designboom.com

Sony își ambalează walkman-ul într-un recipient plin cu apă ca să dovedească rezistența acestuia

Cei de la Sony au dat o lovitură de imagine cu noua promovare pentru device-ul MP3, NWZ-W27 (care a fost lansat la CES 2013), datorită imaginației agenției de publicitate DraftFCb. Aceștia au conceput un recipient unic plin cu apă îmbuteliată în care noul produs va fi livrat clienților.

https://www.youtube.com/watch?v=pndyyrejulg

 

Tableta care trece cu brio testul lichidelor –  Xperia Tablet Z

Accentuarea pe rezistența la apă a produselor Sony nu mai este nimic nou, însă cu acest concept Sony speră să dea lovitura în domeniul vânzărilor. Cele mai emblematice smartphone-uri ale companiei: Xperia Z1  și Xperia X sunt de asemenea rezistente la apă. În plus Sony a creat și o tabletă care trece cu brio testul lichidelor –  Xperia Tablet Z.

 

Sursa: techairways.com

Sursa: techairways.com

Această tehnologie este din ce în ce mai apreciată în rândul consumatorilor, în special  de cei care nu sunt foarte atenți cu telefonul sau tableta. Nu în puține cazuri fiecare dintre noi din neatenție am fost la un pas, dacă nu chiar am vărsat cel putin o dată lichid pe acestea, fie ca vorbim de apă, cafea, suc, etc.

Pe lângă faptul că un telefon sau o tabletă care nu sunt rezistente la apă au șanse mari să se defecteze (scurtcircuit placă bază), acestea își vor pierde și garanția oferită de producător.

Sursa: cbs.uk

Sursa: cbs.uk

 Dacă ți-a plăcut acest articol apasă pe Like & Share.

Ionut Sandu

Despre autor: Ionuț Sandu este un blogger entuziast, pasionat de IT. Pe blogul lui, JonTECH.ro, apar constant cele mai interesante articole din domeniul tehnologiei. Ionuț a mai scris două articole științifice despre Cloud Computing și Protocoale de Securitate SSL/TLS și SSH.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *